عنوان دسته بندی: مطالب دیجیتال مارکتینگ

تاریخچه تبلیغات اینترنتی تبلیغات اینترنتی برای اولین بار و به صورت بنر در ۲۷ اکتبر سال ۱۹۹۴ و در سایت هات وایر نمایش داده شد. زمانی که هات وایر متوجه شد که برای تبلیغات می بایست فضای محدودی را در نظر گرفت، بنرهای تبلیغاتی به وجود آمدند. در آن زمان ۱۴ طراح تبلیغاتی مبلغی معادل ۳۰٬۰۰۰ دلار برای نمایش ۱۲ هفته ای تبلیغات خود پرداختند. در سال ۱۹۹۵ وب بعنوان رسانه ای عمومی پذیرفته شد. شرکت سان میکروسیستم در این سال زبان جاوا را به عموم عرضه کرد. در سال ۱۹۹۶ الدزموبیل۵ اولین اتاق گفتگوی تجاری را راه اندازی نمود. برخی راهکارهای تبلیغات اینترنتی راه اندازی پایگاه اینترنتی ارسال نامه الکترونیکی ایجاد کلوب مشتریان درج آگهی تبلیغاتی در آگهی نامه های اینترنتی استفاده از دامنه های مفید نمونه دامین ایجاد نمایشگاه الکترونیکی راه اندازی فروشگاه الکترونیکی محدودیت های تبلیغات اینترنتی در تبلیغات اینترنتی نیز محدودیت هایی وجود دارد که به مهم ترین آنها می پردازیم: مشخصات و ویژگی های مخاطبان اکثر کاربران اینترنت به محصولات و تکنولوژی مربوط به رایانه علاقه مند هستند و از این رو اکثر تبلیغات شبکه برای محصولات مرتبط با رایانه است. تنها ۱۴ درصد تبلیغات برای سایر محصولات مصرفی و کمتر از ۱۰ درصد آن برای...
کاربرد عمده سیستم های مدیریت محتوا به ترتیب کاربرد و اهمیت به سه بخش کلی زیر تقسیم میشود: محتوای متنی: این محتوا شامل اخبار، مقالات، کتب و سایر محتواهای متنی از این قبیل میباشد که خود حجم عظیمی از اطلاعات را بر روی وب تشکیل می دهند. محتوای چند رسانه ای: این محتوا شامل صوت، تصویر و فیلم میشود که برای مدیریت آن از استاندارهای خاصی استفاده میشود؛ بهمین دلیل سیستم های مدیریتی در این بخش کاملا تخصصی بوده و عمدتا کاربرد عمومی ندارد. محتوای فایلی: این محتوا شامل فایلهای فشرده، فایلهای اجرایی و کتب الکترونیک میباشد که عمدتا برای نگهداری و مدیریت آن لازم است از استاندارد های خاصی استفاده شود؛ این نوع محتوا نیز به اندازه محتوای چند رسانه ای کاملا تخصصی بوده و برای مدیریت آن کمتر از سیستم های مرسوم استفاده میشود. پنج تکنیک خلاق برای ایجاد محتوا بهره برداری از این تکنیک های در حال رشد و خلاق در بازاریابی کمک خواهد کرد که مطالب شما بیشتر شود و به دنبال آن مقالات منحصر به فرد باعث برجسته شدن و افزایش کیفیت وب سایت شما شود. ایجاد محتوای منحصر به فرد برای رسانه های اجتماعی: تولید کنندگان محتوا، اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی، سرفصل ها، عکس ها و حتی موضوعات با اشتراک اجتماعی را در نظر میگیرند....
بازاریابی دیجیتال بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از فن آوری های دیجیتال، عمدتا در اینترنت، از جمله تلفن های همراه، تبلیغات صفحه نمایش و هر رسانه دیجیتال دیگر است. توسعه بازاریابی دیجیتال از دهه 1990 و 2000 تغییر کرده است که کسب و کارها از تکنولوژی برای بازاریابی استفاده می کنند. همانطور که سیستم عامل های دیجیتال به طور فزاینده ای در برنامه های بازاریابی و زندگی روزمره گنجانده شده است، مردم از دستگاه های دیجیتالی به جای بازدید از فروشگاه های فیزیکی استفاده می کنند، کمپین های بازاریابی دیجیتال در حال تبدیل شدن بیشتر و کارآمد هستند. بازاریابی تجارت الکترونیک، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی بهینه سازی، بازاریابی مستقیم ایمیل، تبلیغات صفحه نمایش، کتاب الکترونیکی و دیسک های نوری و بازی ها در تکنولوژی پیشرفته ما بیشتر رایج هستند. در واقع، بازاریابی دیجیتال در حال حاضر به کانال های غیر اینترنتی که رسانه های دیجیتالی مانند تلفن های همراه (SMS و MMS)، تماس تلفنی و زنگ های تلفن همراه را در اختیار دارند، گسترش می یابد. به طور ذاتی، این گسترش به کانال های غیر اینترنتی کمک می کند تا بازاریابی دیجیتال را از بازاریابی آنلاین متمایز کند، یکی دیگر از اصطلاحات کلیدی برای روش های...