عنوان دسته بندی: مطالب سئو

خدمات الکسا

11 شهریور 97
رتبه الکسا چیست؟ رتبه الکسا برآوردی از میزان محبوبیت سایت شما نسبت به سایر سایت ها است. از آنجا که رتبه یک اندازه نسبی است، رتبه سایت شما نه تنها به ترافیک آن سایت وابسته است بلکه به تغییرات ترافیک در سایر سایت ها بستگی دارد. الکسا چگونه اطلاعات خود را دریافت می کند؟ الکسا دارای یک پانل داده بزرگ ترافیکی است که میلیونها نفر از مردم سراسر جهان را تشکیل می دهد. بر اساس داده های این نمونه، الکسا تعداد بازدیدکنندگان را به تمامی سایت های اینترنتی برآورد می کند. رتبه الکسا چگونه محاسبه می شود؟ الکسا بازدیدکنندگان روزانه و بازدیدهای صفحه را در هر سایت در 3 ماه گذشته برآورد می کند. سایتی که بالاترین ترکیب از بازدیدکنندگان و نمایش های صفحه در 3 ماه گذشته را به دست آورد، رتبه اول را دارد. سایت با کم ترین رتبه در حدود 30 میلیون نفر است. اگر هیچ کس در پانل اندازه گیری در 3 ماه گذشته از یک سایت بازدید نکرده باشد، هیچ رتبه ای برای آن سایت وجود ندارد. چگونه رتبه الکسا را بهبود ببخشیم؟ محتوای باکیفیت که این محتوا می بایست مدام به روز شود که این امر انگیزه را در مخاطبان بالا می برد. لینک گذاری از سایت های مرتبط، اعتبار سایت شما را بالا می برد. همچنین لینک های داخلی، لینک هایی که از یک صفحه یا پست در سایت شما به دیگری...
بازاریابی دیجیتال بازاریابی محصولات یا خدمات با استفاده از فن آوری های دیجیتال، عمدتا در اینترنت، از جمله تلفن های همراه، تبلیغات صفحه نمایش و هر رسانه دیجیتال دیگر است. توسعه بازاریابی دیجیتال از دهه 1990 و 2000 تغییر کرده است که کسب و کارها از تکنولوژی برای بازاریابی استفاده می کنند. همانطور که سیستم عامل های دیجیتال به طور فزاینده ای در برنامه های بازاریابی و زندگی روزمره گنجانده شده است، مردم از دستگاه های دیجیتالی به جای بازدید از فروشگاه های فیزیکی استفاده می کنند، کمپین های بازاریابی دیجیتال در حال تبدیل شدن بیشتر و کارآمد هستند. بازاریابی تجارت الکترونیک، بازاریابی رسانه های اجتماعی، بازاریابی اینترنتی بهینه سازی، بازاریابی مستقیم ایمیل، تبلیغات صفحه نمایش، کتاب الکترونیکی و دیسک های نوری و بازی ها در تکنولوژی پیشرفته ما بیشتر رایج هستند. در واقع، بازاریابی دیجیتال در حال حاضر به کانال های غیر اینترنتی که رسانه های دیجیتالی مانند تلفن های همراه (SMS و MMS)، تماس تلفنی و زنگ های تلفن همراه را در اختیار دارند، گسترش می یابد. به طور ذاتی، این گسترش به کانال های غیر اینترنتی کمک می کند تا بازاریابی دیجیتال را از بازاریابی آنلاین متمایز کند، یکی دیگر از اصطلاحات کلیدی برای روش های...
ویژگی های یک سایت خوب هدف از راه اندازی وب سایت (خواه دولتی، شرکتی یا شخصی) ارائه اطلاعات به مخاطبان می باشد. این اطلاعات می تواند جهت آگاه ساختن آنها از خدمات، محصولات و یا صرفا ارائه اطلاعاتی به مخاطبان مورد استفاده قرار گیرد. زمانی که مخاطب، از وب سایت بازدید می کند، باید بتواند اطلاعات مورد نظرش را به راحتی در آن پیدا کند. وظیفه مدیر وب سایت این است که دسترسی مخاطب را به اطلاعات مورد نظرش تسهیل نماید. دسترسی آسان به اطلاعات وب سایت؛ بدین معنی است که مخاطب بتواند اطلاعات مورد نیاز خود را در کوتاهترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت بدست آورد. جستجو در محتوای وبسایت، این امکان را به مخاطبان می دهد تا در کمترین زمان ممکن به مطلب مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. برای اینکه جستجو، در همه صفحات و مطالب امکانپذیر باشد لازم است تا محتوا به صورت متن، در وبسایت به کار رود. در مواردی که امکان استفاده از متن وجود ندارد، لازم است تیتر مطالب و کلمات کلیدی و یا تگ ها به صورت صحیح به کار برده شود تا حداقل تیتر مطلب در نتایج حاصل از جستجو نمایان شود. علاوه بر موارد فوق، نقشه و ساختار صحیح وبسایت این امکان را به مخاطبان می دهد تا مسیری صحیح را در وبسایت طی کنند تا به مطلب مورد نظر خود برسند. این ساختار صحیح، همچنین...
1 2