سیستم های مدیریت پیشرفته

سیستم های مدیریت پیشرفته

کاربرد عمده سیستم های مدیریت محتوا به ترتیب کاربرد و اهمیت به سه بخش کلی زیر تقسیم میشود:

  • محتوای متنی: این محتوا شامل اخبار، مقالات، کتب و سایر محتواهای متنی از این قبیل میباشد که خود حجم عظیمی از اطلاعات را بر روی وب تشکیل می دهند.
  • محتوای چند رسانه ای: این محتوا شامل صوت، تصویر و فیلم میشود که برای مدیریت آن از استاندارهای خاصی استفاده میشود؛ بهمین دلیل سیستم های مدیریتی در این بخش کاملا تخصصی بوده و عمدتا کاربرد عمومی ندارد.
  • محتوای فایلی: این محتوا شامل فایلهای فشرده، فایلهای اجرایی و کتب الکترونیک میباشد که عمدتا برای نگهداری و مدیریت آن لازم است از استاندارد های خاصی استفاده شود؛ این نوع محتوا نیز به اندازه محتوای چند رسانه ای کاملا تخصصی بوده و برای مدیریت آن کمتر از سیستم های مرسوم استفاده میشود.

پنج تکنیک خلاق برای ایجاد محتوا

بهره برداری از این تکنیک های در حال رشد و خلاق در بازاریابی کمک خواهد کرد که مطالب شما بیشتر شود و به دنبال آن مقالات منحصر به فرد باعث برجسته شدن و افزایش کیفیت وب سایت شما شود.

  1. ایجاد محتوای منحصر به فرد برای رسانه های اجتماعی: تولید کنندگان محتوا، اشتراک گذاری محتوا در رسانه های اجتماعی، سرفصل ها، عکس ها و حتی موضوعات با اشتراک اجتماعی را در نظر میگیرند. بیش از 50 درصد از مردم از طریق رسانه های اجتماعی به جای منابع خبری سنتی از اخبار مطلع می شوند (8 درصد از آمریکایی ها اخبار را در توییتر دریافت می کنند).
  2. در نظر گرفتن احساسات خوانندگان را بیاموزید: راه دیگر روند رو به رشد محتوای نوشتاری را که بر احساسات خوانندگان تاثیر می گذارد، خصوصا وقتی که به بازاریابی محتوا مربوط می شود، در نظر بگیریم. (این احساسات ممکن است محتوای نوشته شده شما را به ویروس تبدیل کند). در حقیقت پیام های بازاریابی هنگامی که به احساسات خوانندگان دست می یابند، دو برابر موثرتر هستند.
  3. چشم انداز خود را به کار اضافه کنید: با دسترسی به هزاران مقاله مشابه از آنجا که شما چشم انداز منحصر به فرد را به ارمغان می آورید افراد محتوای شما را به محتواهای دیگر ترجیح می دهد. چشم انداز خود را با باز کردن داستان های کوچک و شخصیتی در مورد تجربیات خود با موضوع در دست بگیرید. صحبت کردن در مورد تجربیات خود نه تنها به محتوای شما کمک می کند، بلکه همچنین آن را انسانی و سازنده تر می کند. مردم زندگی می کنند تا داستان هایی در مورد تجربه انسان بیاموزند. گفتن یک داستان شخصی که راه را برای یک موضوع یا موضوعی بزرگتر باز می کند یکی از بهترین راه های ایجاد محتوای وبلاگ منحصر به فرد شماست.
  4. گالری پست میهمان: نویسندگان بیشتر در وبلاگ نه تنها مطالب و دیدگاه های منحصر به فرد را اضافه می کنند، بلکه در واقع شما را یک منبع مطمئن تر می سازند. شصت و دو درصد از مردم بر این باورند که یک وبلاگ با نویسندگان متعدد اعتبار بیشتری نسبت به یک وبلاگ با تنها یک نویسنده است.
  5. محتوا را برای دستگاه موبایل ایجاد کنید: یکی از بزرگترین تولیدکنندگان محتوا در حال استفاده از فناوری روز، محتوا و طراحی موبایل است. محتوای بهینه شده موبایل فقط در یک سال 18 درصد افزایش یافته است. جمعیت خوانندگان (به خصوص جوان ترها) که از تلفن همراه استفاده می کنند در حال رشد است. نیمی از بزرگسالان جوان به طور عمده با استفاده از تلفن های هوشمند به اینترنت دسترسی دارند. برای اطمینان از اینکه محتوای شما قابل خواندن است از طرح بندی ساده، یک ستون و محتوای کوتاه تر دارای تصاویر بیشتر مانند عکس ها و ویدیوها استفاده کنید. مهم ترین قسمت انتشار محتوای اصلی، سهولت در استفاده از ان است.

با استفاده از چند روند رو به رشد در ایجاد محتوا، نویسندگان، وبلاگ نویسان و بازاریابان به طور یکسان می توانند کیفیت مطالب خود را افزایش دهند. محتویات اصلی بیشتر، به معنای خوانندگان بیشتر، اشتراک بیشتر و کنار زدن رقبا است. کار منحصر به فرد قطعا در مسیر موفقیت قرار می گیرد.

افزودن نظر

CAPTCHA2